Zawarcie umowy ramowej w sprawie wyboru wykonawców realizujących dostawy urządzeń wraz z usługami serwisowymi dla Lotniczego Pogotowia Ratunkowego. Części 1÷3

  • Numer postępowania ZZP-150/21
  • Typ postępowania Postępowanie unijne
  • Tryb udzielania zamówienia Przetarg nieograniczony

    Uwagi

    Termin składania ofert został zmieniony na 2021-11-05 11:00.

    Ogłoszenie

    Rodzaj zamówienia:
    Dostawy
    Szyfrowanie oferty:
    Tak
    Data składania wniosków/ofert/opracowań studialnych:
    2021-11-05 11:00
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2021-11-05 12:00
    Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną:
    Nie
    Publikacja w strefie publicznej:
    2021-10-06
    Termin zakończenia postępowania:
    2022-04-15
    Zaszyfrownanie (dodanie dokumentu lub zapisanie oferty)

    Nadaj dowolne, własne hasło, którym zostanie zaszyfrowana oferta oraz wszystkie załączone dokumenty.

    Uwaga! Zapamiętaj hasło - wymagane ono będzie przy ponownym złożeniu oferty oraz do jej podglądu.

    Jeżeli zapomniałeś hasła wycofaj i/lub usuń ofertę, co umożliwi Ci nadanie nowego hasła oraz ponowne wprowadzenie oferty do systemu.

    Tego hasła nie musisz podawać Zamawiającemu. Zamawiający do momentu otwarcia ofert nie ma wglądu do Twojej oferty.

    Opis:
    Wykonawca wypełnia JEDZ, tworząc dokument elektroniczny, korzystając z narzędzia ESPD. W przypadku wyboru tej opcji, Wykonawca nie musi załączać plików XML lub innych formatów. System automatycznie prześle wypełnione dane na Formularzu JEDZ do Platformy zakupowej Zamawiającego.
    Typ: *
    Załącznik: *

    Jednolity europejski dokument zamówienia (ESPD) jest oświadczeniem własnym na temat kondycji finansowej, zdolności i kompetencji przedsiębiorstwa na potrzeby postępowania
    o udzielenie zamówienia publicznego. Jest on dostępny we wszystkich językach UE i stosowany jako wstępny dowód spełnienia warunków wymaganych w procedurach udzielania
    zamówień publicznych w całej UE.

    Dzięki ESPD oferenci nie muszą już przedstawiać pełnej dokumentacji dowodowej i różnych formularzy stosowanych dotychczas w przetargach unijnych,
    co oznacza znaczne uproszczenie dostępu do potencjalnych zamówień transgranicznych.

    Od 18 kwietnia 2018 r. jednolity europejski dokument zamówienia jest przekazywany wyłącznie w formie elektronicznej. Kliknij w przycisk "Uzupełnij JEDZ"

    Pierwotne dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2021-10-06 15:59 -
    icon Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 2 do SWZ.pdf 2021-10-06 15:59 1.22 MB
    icon Oświadczenie wykonawcy dotyczące grupy kapitałowej 150.21 - załącznik nr 5 do SWZ.docx 2021-10-06 15:59 19 KB
    icon Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające aktualność informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp 150.21 - załącznik nr 4 do SWZ.docx 2021-10-06 15:59 24 KB
    icon Parametry wymagane Część 1 - Tablet typ A dla ZRM załącznik nr 3a do SWZ.docx 2021-10-06 15:59 36 KB
    icon Parametry wymagane Część 2 - Tablet typ B dla LZRM załącznik nr 3b do SWZ.docx 2021-10-06 15:59 38 KB
    icon Parametry wymagane Część 3 - TGPS do pozycjonowania i monitoringu w ambulansach załącznik nr 3c do SWZ.docx 2021-10-06 15:59 30 KB
    icon Projektowane Postanowienia Umowy Ramowej (PPUR) 150.21 załacznik nr 1 do SWZ.pdf 2021-10-06 15:59 486 KB
    icon Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) 150.21.pdf 2021-10-06 15:59 662 KB
    icon Ogłoszenie o zamówieniu 150.21.pdf 2021-10-06 15:59 168 KB
    icon Zał. nr 1 do OPZ - EMI TEST EC135 empty.pdf 2021-10-06 15:59 717 KB
    icon Zał. nr 2 do OPZ - EMI TEST Avanti empty.pdf 2021-10-06 15:59 195 KB
    icon Zał. nr 3 do umowy ramowej - Projektowane postanowienia umowy jednostkowej (PPUJ) - urządzenia.pdf 2021-10-06 15:59 474 KB
    icon Zał. nr 4 do umowy ramowej - Projektowane postanowienia umowy jednostkowej (PPUJ)- urządzenia wraz z oprogramowaniem.pdf 2021-10-06 15:59 506 KB

    Zmiana dokumentów zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2021-10-27 09:50 -
    icon Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu 150.21.pdf 2021-10-15 12:16 71 KB
    icon (I) Spostowanie ogłoszenia o zamówieniu 150.21.pdf 2021-10-25 10:11 100 KB
    icon (II) Spostowanie ogłoszenia o zamówieniu 150.21.pdf 2021-10-27 09:50 109 KB

    Pytania i odpowiedzi

    Nazwa Data udzielenia odpowiedzi
    Odpowiedzi na pytania 2021-10-15 12:16
    Odpowiedzi na pytania 2021-10-20 14:55
    Odpowiedzi na pytania 2021-10-25 10:09
    Odpowiedzi na pytania 2021-10-27 09:50

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia

    Numer części Nazwa części Wartość brutto Data publikacji
    1 Część: 1: Tablet typ A dla ZRM 9 000 550,00 PLN
    2 Część 2: Tablet typ B dla LZRM 429 257,00 PLN
    3 Część 3: GPS do pozycjonowania i monitoringu w ambulansach 552 500,00 PLN

    Dokumenty udostępnione

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Informacja z otwarcia ofert Informacje z otwarcia ofert 2021-11-05 12:11 -
    icon Odwołanie SUNTAR sp. z o.o. z dnia 14.10.2021 r. 2021-10-14 12:52 -
    icon Publiczna Sesja Otwarcia Ofert Publiczna Sesja Otwarcia Ofert 2021-11-05 12:11 -

    Informacje o wynikach

    Nazwa części Data publikacji
    Informacja o wynikach dotyczy części: 1, 2, 3 2022-02-24 18:05

    Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

    Lista ogłoszeń Data publikacji
    Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 2022-04-15 10:16

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    # EN:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa